vrijdag 15 november 2019

Afscheid juf Charlotte

Lieve vriendjes van L3a, beste ouders

Ik wil jullie via deze weg nog eens bedanken voor de vele mooie woorden, tekeningen, cadeautjes... en het vertrouwen die jullie me gaven. Ik voelde mij meteen thuis in de klas en had het dan ook erg moeilijk om (veel te vlug) terug afscheid te nemen...

Ik heb ENORM genoten van de voorbije weken en zal deze zeker niet snel vergeten. Ook de ontelbare knuffels die ik gedurende deze mooie tijd kreeg, zal ik me nog lang herinneren.

Om mijn laatste moment toch in schoonheid af te sluiten, was er een klein afscheidsfeestje met een hapje, een drankje en enkele traantjes (waarvan heel van van de juf zelf 😕).

BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT... voor alles en hopelijk tot snel!

Warme knuffels
juf Charlotte











Geen opmerkingen:

Een reactie posten