donderdag 2 april 2020

Post van Arista


Dag Arista

Wat leuk dat je een heel verslag stuurt! Ik zag dat je ook het techniekproefje deed! 
Doe zo verder!


Dag Juf

Aan de kinderen van de klas: een stukje tekst dat op de blog gezet mag worden:
Ik ben blij dat ik jullie eens terug kon zien op de Hangout. 😁
Ik vond het wel jammer voor de andere kinderen van de klas die niet op de Hangout waren. 😞
Ik vind het ook niet leuk dat er corona is. 😢

Groetjes en tot snel na de paasvakantie, Arista Sterckx


En nog een overzichtje van wat we allemaal gedaan hebben de afgelopen week 😉

Een fietstochtje tot Boekhoute



 Huiswerk maken


 Koken met Mama (zoetzure kip met rijst)

 Wat doe je met lege wc-rolletjes?

 Luisteren naar het verhaal van de Juf

  Koekjes bakken

Werken op Bingel

 Chatten met de juf en de kinderen van de klas

En nog enkele filmpjes:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten