maandag 30 maart 2020

Berichtje van de mama van Liam met Kato en Kaylee

De mama van Liam stuurde ons een leuk berichtje over Liam, Kato en Kaylee. We lezen hier dat ze flink samen aan het oefenen zijn en samen een klein klasje gemaakt hebben, bijna net als echt!
Goed bezig zou ik zeggen!

De mama van kato en kaylee vangen Liam op terwijl ik werk doordeweeks.
En na mijn werk neem ik Liam, Kato en Kaylee mee naar mijn huis voor school. Iedere dag is het serieus werken van 13.45 tot 16.15.
Ze mopperen wel dat het saai is maar dan weet ik dat ik het goed doe
😅

Iedere dag besteden we tijd aan blaadjes uit de bundel over spelling, cijferen en klok.
Alles wordt eerst besproken, dan zelf oplossen, dan samen verbeteren. Ook mogen ze sommige oefeningen aan het bord doen en uitleggen hoe ze het doen.
Ik merk dat voor sommigen de klok moeilijk is, dus daar besteed ik uitgebreid tijd aan. Ik wil dat ze het snappen. Voor anderen zijn de tafels of breuken lastig.
En dan natuurlijk ook list lezen.
Eigenlijk krijgen we in deze 2,5 uur best veel gedaan.
Zo gaan we maar verder.


Ook nog enkele leuke berichtjes van de kinderen zelf:


Van kato aan juf Marjan: “ alles is goed gegaan en ik vind het leuk om bij katja in de klas te zitten maar ik vind het jammer dat ik weg ben bij jou.”

Dag Kato,
Wat leuk om te horen dat jullie zo flink werken!!! Ik mis jullie ook hoor! Dikke knuffel!!!
Liefs juf Marjan
Van kaylee aan meester Wim: “ als ik terug naar school ga, dan ga ik zeggen tegen meester Wim dat ik school al gemist heb door het coronavirus.”

Van Liam aan meester Wim: “ meester Wim: we leren hele leuke dingen maar ook stomme dingen, alles op een leuke manier en soms ook aan het bord. Ik wil toch liever in de echte klas zitten”


De meesters en de juffen missen jullie ook allemaal!!! :-(

En dan nog enkele leuke foto's uit het mini-klasje:



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten