dinsdag 24 maart 2020

Mail van Adam

Vandaag ontving ik volgende mail van Adam:


Beste meester Wim
Gans de voormiddag werk ik voor school. Ik oefen rekenen , spelling , dictee , lezen, ik oefen nog voor kangoeroe wedstrijd. En ik oefen met mijn horloge voor kloklezen.
Omdat het nu geen voetbal is oefen ik in de tuin. 5 keer tikken met mijn  voetbal  op mijn rechter voet. Het lukt ai 4 keer.
Ik mis het school beetje en mijn vrienden. Ik wil graag weer naar school.

Hoe gaat het met jou?

Adam

Wow Adam,

goed om horen dat jij nog elke dag oefent voor school! Het is ook goed dat je buiten speelt, lekker genieten van het lente-zonnetje is ook belangrijk. Als nu al 4 keer lukt dan zal 5x zeker lukken binnenkort. 
Ik mis school en ons klasje ook al. Ik ben thuis met mijn kinderen een mengelmoes aan het maken tussen werken voor school, werken met mijn kinderen, spelen met de kinderen en andere huishoudelijke taakjes. De dag is eigenlijk soms wel snel voorbij ... toch zouden we het liever weer normaal hebben en naar school kunnen en kunnen gaan voetballen en spelen met de vrienden.

Dankjewel voor het mailtje, tot binnenkort!

meester Wim 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten