dinsdag 24 maart 2020

Mailtje van Ebe

Vandaag kreeg ik ook een lief mailtje van Ebe:


Beste juf,

mijn mama en ik willen weten hoe het met jou gaat?
Met mij gaat alles goed alleen vind ik het niet zo leuk dat ik mijn verjaardag
niet zo ... kan vieren.
ik ben al elke dag gaan fietsen.
ik vind deze coronacrisis  niet leuk!!!


groetjes Ebe


Lieve Ebe

Met mij gaat alles goed! Ik loop hier ook een beetje verloren net als jij!
Ik weet dat het vrijdag jouw verjaardag is. Ik begrijp dat het nu niet leuk is dat we jouw verjaardag niet in de klas kunnen vieren. Maar we halen dat heus nog in!
Ook ik zou veel liever nu in de klas staan.
Goed dat je dagelijks een frisse neus haalt. Geniet van het zonnetje ( veel vitamientjes opdoen) en van buiten spelen.
Hopelijk lukken de taakjes goed.

Vele lieve groetjes voor jullie daar thuis.


Juf Marjan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten